сряда, 19 януари 2011 г.

Gartner: Xerox е новатор в системите за управление на съдържание

ECM системите помагат на всеки бизнес да управлява документи и информация. Пакетът за управление на разнородно съдържание, който Xerox предлага, включва Xerox DocuShare, както и хостинг решения, предназначени за юридически и лизингови компании.
Корпорация Xerox, е позиционирана в квадранта на новаторите в класация на Gartner, Inc. за корпоративни системи за управление на съдържание (Enterprise Content Management - ECM), от ноември 2010 г.
ECM системите помагат на всеки бизнес да управлява документи и информация. Пакетът за управление на разнородно съдържание, който Xerox предлага, включва Xerox DocuShare, както и хостинг решения, предназначени за юридически и лизингови компании. Възможностите на ECM са съчетани с инструментите на Affiliated Computer Services, Inc. (ACS), компания на Xerox, което допълнително разширява обсега на ресурсите за управление на компании от всякакъв мащаб и от всеки бранш.

Възможностите, които ECM дава, подобряват бизнес операциите в структурата на компанията, така че всички документи се управляват с лекота и сигурност.
Наскоро обявеният в класацията на KMWorld, за един от водещите продукти на 2010, Xerox DocuShare заменя тромавите дейности за обработване на хартиени документи с автоматизирани процеси – съхранявайки документация в сигурна и централизирана платформа за управление на съдържание.
Други предложения от Xerox са: BlitzDocs Collaboration Suite, Xerox Litigation Services, Online Document Management, MIDAS+ Healthcare Suite и Document Approval Routing Tracking.

BlitzDocs Collaboration Suite е безхартиено решение, което ускорява процеса по отпускане на ипотечни заеми за заемодатели и кредитополучатели. Xerox Litigation Services е патентована платформа за съхранение на документи със сериозни възможности за търсене и анализ, които повишават скоростта на преглед на документите. Online Document Management е обемен архив за съхранение на цифрови записи - за автоматизиране на счетоводството и пощенските услуги. Интегрираният пакет от софтуерни приложения MIDAS+ Healthcare Suite понастоящем е инсталиран в над 1200 болници в САЩ. Той  предлага стратегически решения за реформа в здравеопазването, включително управлението на грижи за пациенти, управление на риска,  сравнителни статистики и регулаторни доклади. Document Approval Routing Tracking е уеб-базирано решение за автоматизиране одобрението на документи във финансите и счетоводството.

Няма коментари:

Публикуване на коментар