неделя, 27 февруари 2011 г.

Вижте красивата разлика между лявата и дясната част на човешкия мозък

Става въпрос за нова реклама на Mercedes-Benz.

 

Лявата част на мозъка: "Аз съм учен. Математик. Обичам познатото. Категоризирам. Точен съм. Линеен. Аналитичен. Стратегичен. Аз съм практичен. Винаги в условие на контрол. Майстор на думите и ораторското дело. Реалист съм..."

Дясната част на мозъка: "Аз съм творчески настроен. Свободен дух. Аз съм страстен. С копнежи. Чувствителен. Аз съм звукът на смеха. Аз съм вкус. Аз съм усещането при допир на голи крака към пясъка. Аз съм движение. Цветове. Изкуство. Поезия..."

Това са части от страхотна картина (можете да видите по-долу), изобразяваща разликите между лявата и дясната част на мозъка. И да, колкото и странно да звучи, всичко това е нова реклама на автомобилите Mercedes-Benz.


Лявата и дясната част на човешкия мозък, според нова реклама на Mercedes-Benz

Няма коментари:

Публикуване на коментар