IBM представи IBM Self Checkout System 6 – решение за търговци на дребно с модерен и
IBM Self Checkout System 6 е достъпна за поръчка при официалното пускане на пазара на системата, планирано на 27 май 2011 г.
Продуктът е създадена като гъвкава система. Позволява на търговците да внедряват модули за сканиране, разплащане и пакетиране, които отговарят на средата както на големи хипермаркети, така и на много малки обекти. Използвайки решението, търговците могат да избират между напълно интегрирана система, да отделят сканирането от плащането, или да внедрят отделни пунктове за разплащания за допълване на безкасовите линии. Това им позволява да осигурят на купувачите избор как да завършат своята покупка. Търговците могат да се съобразят и с мобилните купувачи, които използват ръчни устройства като мобилен телефон или персонални скенери (personal shopping assistant).
По-добро обслужване за потребителите
IBM Self Checkout System 6 има дизайн, който предлага на клиентите най-краткото разстояние от мястото за сканиране до опаковането в торбичка в сравнение с другите съществуващи каси за самообслужване, което прави пазаруването не само по-бързо, но и по-лесно за купувачите, казват от IBS България. Разстоянието от сканирането до опаковането е редуцирано с 36% спрямо други подобни решения.
При обновената система IBM добавя допълнителен светлинен индикатор „следвай ме” на всички екрани, така че потребителите да имат ясен поглед относно следващите стъпки и това къде са в процеса на самостоятелно завършване на покупката.
Продуктът е с обновен CHEC потребителски интерфейс – има бутон за достъп на всички екрани за хора в неравностойно положение, който позволява незабавен достъп до цялата информация в долната половина на дисплея.
Освен това IBM Self Checkout системите поддържат American Disabilities Act (ADA) препоръките за осигуряване на достъп към дисплея и всички устройства по време на транзакциите за хора със затруднен достъп.
Новата каса на самообслужване е оптимизирана за софтуера Checkout Environment for Consumer-Service (CHEC)
за ефективно управление, което помага за намаляване на общите разходи за притежание. CHEC дава възможност на търговците за уникални индивидуални разширения, които могат да вървят на общото приложение заедно с отворена, надеждна POS-интеграция и възможност за отдалечено управление на системите. Софтуерът е с нов дизайн на графичния потребителски интерфейс.
Системата е подходяща и за малки магазини
От IBS България изтъкват, че модулните устройства заемат по-малко пространство в търговските обекти и така системата е подходяща и за магазини с по-малки търговски площи. Компактният дизайн освобождава място за мърчандайзинг дейности и допълнителни източници на доходи. В допълнение, благодарение на модерния модулен дизайн, търговците могат да предложат безкасова сканираща система без платежен модул, което спестява място, намалява ненужни разходи и оптимизира самостоятелното пазаруване.
Подобрена сигурност и управление на разплащания в брой
IBM Self Checkout System 6 предлага избор за по-голяма сигурност, както и способност на търговците да проследяват и отчитат кешовите разплащания в реално време. Системата предлага опция за повторен обмен на банкноти и монети, което е ефективен начин за минимизиране на оперативните разходи за управление на плащанията.
Гъвкавост при конфигурирането
Няма коментари:
Публикуване на коментар