вторник, 18 януари 2011 г.

Microsoft Dynamics CRM Online вече е достъпен в 40 страни

Microsoft предлага финансови бонуси за клиенти, мигрирали към Dynamics CRM Online от конкурентни приложения.

От Microsoft обявиха на 17 януари, че Dynamics CRM Online вече наличен в на 40 пазара в глобален мащаб. Това още повече засилва конкуренцията на предложението със Salesforce.com и CRM on Demand на Oracle.
Облачното приложението вече е достъпно в Румъния, Кипър, Чехия, Гърция, Унгария, Полша, Австрия, Белгия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Ирландия, Италия, Люксембург, Холандия, Норвегия, Португалия, Испания, Швеция, Швейцария, Великобритания, Израел, Канада, САЩ, Мексико, Бразилия, Колумбия, Пуерто Рико, Коста Рика, Тринидад и Тобаго, Перу, Чили, Хонг Конг, Индия, Сингапур, Япония, Малайзия, Австралия и Нова Зеландия.
С надеждата да отмъкне клиенти и от двата големи пазарни съперника, Microsoft предлага редица финансови бонуси за организации, които идват от конкурентни компании. Новите клиенти, които подпишат договори с редмъндския гигант до 30 юни ще се радват на промоционалната цена от $34 потребител/месец за първата година. За сравнение Professional и Enterprise версиите на Salesforce.com струват $65 и $125 потребител/месец, съответно, а цените за Oracle CRM on Demand започват от $75 потребител/месец.
Също така Microsoft предлага на новите си клиенти „на повечето пазари“ до $200 на потребител до 30 юни, като тази сума би трябвало да облекчи разходите за миграция към CRM Online. Възможни са и безплатни предварителни тестове.
Облачното предложение на компанията е базирано на софтуера за локална инсталация Dynamics CRM 2011, който сега е в бета фаза, а официалната му версия ще излезе на 28 февруари.
Глобалната наличност на CRM Online, както и тясната му интеграция със софтуера на Microsoft за сътрудничество и продуктивност „ще повишат нивото на конкуренция по принцип при CRM, казва Брад Уилсън, генерален мениджър за Dynamics.
Стойността в CRM 2011 е наистина във факта, че този продукт бе създаден имайки предвид търговеца, не мениджъра“, посочва Рей Уанг, CEO и главен анализатор в Constellation Research. Характеристиките на продукта, като дълбока интеграция с Outlook и мобилни възможности, са съществени за ежедневната работа на търговците, добавя той. Освен това Уанг казва, че това, че Microsoft предлага както облачно приложение, така и софтуер за локална инсталация, е друго потенциално предимство пред Salesforce.com.

Няма коментари:

Публикуване на коментар